Riješite se hrkanja: 4 učinkovita rješenja

15
Hrkanje

Jeste li znali da hrkanje pogađa oko 30% odraslih osoba, a učestalost ovog fenomena povećava se razmjerno s dobi i lošoj kvaliteti sna? Jedan od glavnih uzroka hrkanja je smetnja protoka zraka kroz tjesnac, što uzrokuje vibriranje nepca o ždrijelo.

Hrkanje ne donosi samo slab san i neprospavano jutro, već i druge posljedice poput nekontroliranog nakupljanja viška masnoće, jakog nedostatka energije, smanjene koncentracije i razdražljivosti. U današnjem postu predstavit ćemo vam kako se nositi s tim problemom, a ujedno i učiniti vaš život zdravijim i boljim.

Hrkanje je 3 puta češće kod osoba s prekomjernom težinom!

Većina vas sigurno nije svjesna da hrkanje može biti i rezultat nakupljanja masnoća ispod sluznice ždrijela i grla. Ako imate prekomjernu težinu, a samim tim i loše raspoloženje, umorni ste i vaša je koncentracija loša, to su dovoljno dobri razlozi da počnete mršavjeti na zdrav način.

U nastavku pogledajte 4 rješenja koja će vam pomoći u prevladavanju hrkanja!

1. Riješite se viška kilograma

Već smo vam dali prvo rješenje. Stoga, ako se suočite s prekomjernom težinom, a isto tako vam je dosadilo neugodno hrkanje, prvo biste trebali izgubiti – na zdrav način – suvišne kilograme. Vrlo je vjerojatno da ćete prestati hrkati kada postignete optimalnu težinu.

2. Provjerite jeste li alergični

Čak i kad jedete hranu koja oštećuje vaše tijelo, kao posljedica može se pojaviti hrkanje. U ovom slučaju, to može biti simptom koji posebno ometa protok zraka. Dolazi do vibracija koje se pretvaraju u hrkanje.

Test intolerancije na hranu
Napravite test intolerancije na hranu.

Rješenje je početi utvrđivati ​​što je točno to što uznemiruje ili iritira vaše tijelo. Najbolje je napraviti kožni alergijski test i test intolerancije na hranu. Velika je vjerojatnost da ćete biti iznenađeni rezultatima onoga što uznemiruje vaše tijelo i izaziva hrkanje.

3. Ne spavajte na leđima

Ako spavate na leđima, puno je veća vjerojatnost da će se jezik premjestiti u prilično nepovoljan položaj. Put kojim zrak putuje u takvoj je situaciji vrlo uzak. Javljaju se vibracije, pa samim time i hrkanje.

Preporučuje se da spavate na boku, jer time odabirete prikladniju opciju koja neće negativno utjecati na vaš jezik tijekom spavanja. S tim će se smanjiti i vjerojatnost hrkanja, ali ako i hrčete, intenzitet će biti slabiji.

4. Dišite pravilno dok spavate

Većina ljudi, iako toga nije ni svjesna, loše diše tijekom dana, pa onda i noću dok spava. Jedna od posljedica koja se javlja svakako je hrkanje.

Izvrsno rješenje za navikavanje na pravilno disanje je zalijepiti usta dok spavate. Iako se ovo može činiti opasnim, garantiramo vam da je potpuno bezopasno. Ako se traka odlijepi tijekom spavanja, to znači da će vam trebati barem još malo vježbe da naučite kako pravilno disati tijekom spavanja.

Na pitanje kako se riješiti hrkanja, sada znate barem četiri odgovora. Za početak, pokušajte spavati na boku, a ne na leđima, zalijepite traku na usta, jedite zdrave i uravnotežene obroke i bavite se sportom najmanje tri puta tjedno.

Nastavite li hrkati, na što će vas upozoravati vaši najdraži, vrijeme je da napravite test na kožnu alergiju i test intolerancije na hranu. Naravno, neće biti suvišno posjetiti svog osobnog liječnika koji će vam dati dodatne mogućnosti i savjete.