Kako do snažne erekcije bez tableta?

3
Snažna erekcija

Problemi s erekcijom, održavanjem erekcije i erektilna disfunkcija (ED) su čest problem, ali postoji mnogo stvari koje možete učiniti za snažne erekcije bez korištenja medikamenata.

Ako mislite da imate problema s postizanjem ili održavanjem erekcije, trebali biste porazgovarati sa svojim liječnikom jer ED može biti znak upozorenja ozbiljnijeg medicinskog problema, poput visokog krvnog tlaka, dijabetesa ili bolesti srca.

5 savjeta za snažniju erekciju bez tableta

Mnogi će ipak preferirati korištenje prirodne načine za postizanje ili održavanje snažnije erekcije. U nastavku pročitajte savjete koji vam mogu u tome pomoći.

1. Održavajte zdravu težinu prehranom i tjelovježbom.

Tjelovježba je jedan od najboljih načina za jačanje erekcije – također povećava izdržljivost, snagu i fleksibilnost. Redovita tjelovježba, osobito umjerena aerobna tjelesna aktivnost, može utjecati na krvni tlak, protok krvi, proizvodnju dušikovog oksida i hormonalne promjene. Ovi učinci mogu pomoći u obnavljanju seksualne aktivnosti i poboljšanju erektilne funkcije.

2. Osigurajte si kvalitetan san

Studije sugeriraju da nedostatak sna i apneja mogu sniziti razinu testosterona. Pad testosterona može smanjiti vaš libido i doprinijeti ED, osobito ako spavate manje od šest sati noću.

Kvalitetan san
Nedostatak sna utječe na razinu testosterona, što može dovesti do impotencije.

Nedostatak sna također povećava vjerojatnost razvoja pretilosti, visokog krvnog tlaka, dijabetesa i srčanih bolesti – svih čimbenika rizika za ED. Današnji život je užurban, ali kvalitetan san jedna je od najboljih stvari koje možete učiniti za svoje zdravlje.

3. Smanjite stres na minimum

Stres ili tjeskoba mogu vas izbaciti iz takta, što rezultira smanjenim seksualnim nagonom i poremećaje s erekcijom. Također može dovesti do većih problema, dodatnog stresa, anksioznošću u pogledu izvedbe itd. Tehnike upravljanja stresom mogu poboljšati vašu erekciju kao i vaš seksualni. Stres možete smanjiti tjelovježbom, tehnikama opuštanja ili meditacijom.

4. Poboljšajte komunikaciju s partnerom

Temelj zdrave veze i zdravog seksualnog života je komunikacija. Ako se osjećate nepovezano sa svojim partnerom ili niste sigurni da li ga seksualno zadovoljavate, to može umanjiti zadovoljstvo koje dobivate od svojih seksualnih iskustava, pa čak i pridonijeti ED. Ulaganje napora da ostanete na istoj valnoj duljini u spavaćoj sobi i izvan nje može samo poboljšati vaš seksualni život i dovesti do bolje erekcije.

5. Smanjite unos alkohola i nikotina u vaše tijelo

Veća je vjerojatnost da ćete imati erektilnu disfunkciju ako pušite. Pušenje oštećuje vaše krvne žile, što utječe na postizanje erekcije. Dobra vijest je da prestanak pušenja može poboljšati vašu erekciju baš kao i zdravlje.

Zaključak: Smanjenje konzumacije alkohola i prestanak pušenja mogu poboljšati vaše cjelokupno zdravlje i seksualni učinak.

Kada potražiti pomoć?

Ako ste isprobali ovih 5 savjeta i još uvijek ne dobivate zadovoljavajuću erekciju, vrijeme je da porazgovarate sa svojim liječnikom o drugim opcijama za poboljšanje vašeg seksualnog života. Možete nastaviti s ovim strategijama čak i ako vaš liječnik preporuči uzimanje lijekova – tablete za potenciju – zapravo, to se i potiče! U zdravom tijelu zdrav duh.