Popularni grupni treninzi za žene

49
Grupni trening za žene

U posljednje vrijeme izuzetno su popularni treninzi koji su namijenjeni svim generacijama, bez obzira na dob i spol. Ovu vrstu treninga najčešće koriste žene. Ako razmišljate o prijavi za vježbanje u grupi, ovaj članak je kao stvoren za vas.

U nastavku ćemo saznati koji su načini tjelovježbe za žene najpopularniji, kao i njihove glavne prednosti. Za kraj ćemo napisati još nekoliko savjeta za odabir pravog načina treninga za vas.

Koji su najpopularniji načini grupnih treninga za žene?

Istraživanja pokazuju da su među najpopularnijim vježbama za žene one koje su dizajnirane za oblikovanje tijela, dobivanje snage i izdržljivosti, poboljšanje koordinacije i ravnoteže, zabavu i druženje u sportu.

Koje vrste grupnih treninga spadaju u navedene kategorije? Bez sumnje možemo uključiti jogu, pilates, TNZ (trbuh, noge, zadnjica), ME (metabolic effect) i slično.

Koje su glavne prednosti grupnog treninga?

Kada su u pitanju prednosti grupnih vježbi za žene, pored uklanjanja suvišnih kilograma i oblikovanja tijela, na vrhu ljestvice je definitivno motivacija i poticaj. Žene kraj sebe imaju osobu koja ih potiče i usmjerava.

Zabava i druženje također su važne prednosti jer se pokazalo da je vježbanje u dvoje ili u grupi bolje i učinkovitije. Posljednja, ali ne najmanje bitna prednost je intenzivna i energična vježba, što će ovisiti o vježbi koju žena odabere.

Kako odabrati pravi grupni trening za vas?

Stručnjaci savjetuju da si u startu postavite neka ključna pitanja koja vam pomoći u određivanju odgovarajuće tjelovježbe. Prvo važno pitanje koje bi si svaka žena trebala postaviti jest zašto se uopće odlučila vježbati, koji su joj ciljevi i što želi postići. Drugo, jednako važno pitanje je želite li aerobnu tjelovježbu ili vježbu koja se fokusira prvenstveno na snagu. I posljednje, ali ne najmanje bitno, mora se zapitati koliko puta tjedno želi pohađati grupni trening.

Vođeni treninzi odgovaraju svima. Svaki sudionik, bez obzira na dob i spol, sam određuje težinu ili prilagođava složenost aktivnosti. Vježba je posebno zabavna jer se odvija uz odličnu glazbu, stručne instruktore i vaš izbor intenziteta. To je suština koja vam definitivno omogućuje brzo postizanje ciljeva.